.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات مازندران به عزم جهادی نیاز دارد

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برنامه راهبردی تهیه شده در حوزه فرهنگ، گفت: نجات مازندران از وضعیت فعلی به عزم جهادی نیاز دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، آیت الله نورالله طبرسی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با بیان اینکه نجات مازندران از وضعیت فعلی به عزم جهادی نیاز دارد، اظهار داشت: باید مشکلاتی که در حوزه فرهنگ و اقتصاد وجود دارد را با عزم ملی و مدیریت جهادی برطرف کنیم.

وی بیان کرد: برای توسعه فرهنگ غنی در استان باید برنامه ریزی مناسبی انجام شود و مسئولین استانی باید شورای فرهنگ عمومی را جدی بگیرند و همچنین باید وظیفه هر دستگاه اجرایی بخوبی مشخص شود.

امام جمعه مرکز استان با تاکید بر اینکه مسئولین باید به حوزه اقتصاد بیشتر توجه کنند، افزود: باید از سرمایه گذاران مجرب در این حوزه استفاده شود.

آیت الله طبرسی خواستار اتمام پارک موزه دفاع مقدس و اجرایی کردن منویات رهبری بصورت عملی در استان شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای توسعه فرهنگی در استان باید اقدامات کیفی و محتوایی انجام شود، گفت: با توجه به ورود گردشگران به استان باید یک جامعه فرهنگی مناسب برای انتقال فرهنگی غنی ایجاد شود.

ربیع فلاح جلودار با اشاره به اینکه برای کار بنیادی در شورای فرهنگ عمومی باید کمیته تخصصی فنی متعددی در زیر مجموعه شورای فرهنگی عمومی تشکیل شود، تاکید کرد: هر دستگاه متولی در این شورا باید تشکیلات و زیر مجموعه قوی داشته باشد و کلیات زیر مجموعه در این جلسه به تصویب برسد.

فلاح جلودار با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان مازندران اظهار داشت: وضعیت فرهنگی استان باید به حدی باشد که بتوان این فرهنگ را صادر کرد و با برنامه ریزی مناسب در شورا می توان هجمه های وارد شده به استان را دفع کرد.

استاندار مازندران خواستار فعالیت بیشتر شورای فرهنگ عمومی استان بر مقوله حجاب و عفاف شد و اذعان داشت: باید بصورت تخصصی به این مورد توجه شود.

فلاح جلودار با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبر انقلاب و تاکید نماینده ولی فقیه مازندران بر تشکیل ستاد راهبردی شعار سال در استان گفت: با ایجاد کارگروه مدیریت جهادی وضعیت فرهنگی و اقتصادی استان مورد بررسی قرار می گیرد.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.